Organizácie využívajú pri riadení servisných oddelení osvedčenú metodiku ITIL. Po určitom čase začnú žiť služby a aktíva vlastným životom namiesto toho, aby slúžili kľúčovým ľuďom. Riešenie by malo byť jednoduché a elegantné a pritom musí rešpektovať vašu veľkosť, potreby a poslanie. Mobilné zariadenia sa šíria exponenciálnou rýchlosťou a na úlohou je zabezpečiť ich, kontrolovať a podporovať. Následne umožniť spoľahlivo a bezpečne prehliadať všetky typy súborov aj mimo podnikovej infraštruktúry. A tu je rovnaké kritérium úspešného riešenia – komfort používateľa a konkrétne výsledky.
Pribúdajú hardvér, softvér, riešenia, aplikácie, mobilné zariadenia, nároky na kapacitu siete, bezpečnosť, generačné zmeny, ďalšie certifikáty kvality a aplikácie. Manažment informácii aj ľudí treba zvládnuť v dennom a strategickom horizonte. Vieme, o čom hovoríte a naše riešenia odpovedajú konkrétne a jednoznačne.
Naše riešenia | Nami využívané produkty |
---|---|
Riadenie služieb | Alvao ServiceDesk |
Riadenie aktív | Alvao AssetManagment |
Efektívnosť využívania softvéru | Alvao Monitoring |
Manažment mobilných zariadení | AirWatch MDM |
Manažment mobilného obsahu | AirWatch MCM |
Manažment podnikového obsahu | Microsoft Sharepoint |