Elektronický časopis spoločnosti ALISON Slovakia
10/2008

Editoriál

Nepriateľom krízy je zdravý rozum, odvaha a pôžitkárstvo

Nikto ju nečakal, málokoho (zatiaľ) osobne zasiahla, no všetci o nej poctivo denne počúvame. Sprava aj zľava. Ešte stále má nejasné obrysy, nejasné dôsledky, šíri sa však rovnako rýchlo ako každá panika. Kríza vytvorila paralelný svet iracionálnych emócií a nelogického správania sa. celý článok »

Novinky

ALISON akadémia o kontaktných centrách

Druhá ALISON akadémia, o kontaktných centrách, sa opäť stretla s veľkým záujmom a pozitívnymi ohlasmi. Ján Ferjo, zo spoločnosti SAP, vo svojej prezentácii predstavil riešenie kontaktného centra z pohľadu integrovaného riešenia v SAPe ako modul BCM (Business Contact Management). celý článok »


ALISON sa stal partnerom SAP pre kontaktné centrá

ALISON Slovensko sa stal implementačným partnerom spoločnosti SAP pre modul BCM a zároveň aj partnerom komplexných implementačných partnerov SAP Ako uviedol Peter Labis, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti ALISON Slovakia, tento krok súvisí s akvizíciou firmy WICOM spoločnosťou SAP, ku ktorej došlo začiatkom tohto roka. celý článok »


ALISON vybavil hotel Tulip House IT infraštruktúrou

ALISON Slovensko vybavil nový bratislavský hotel Tulip House komplexnou IT infraštruktúrou. Súčasťou kontraktu bola dodávka a implementácia telefónneho systému, PayTV, dátovej infraštruktúry, výpočtovej techniky a hotelového a reštauračného systému, ktoré sú integrované do jedného celku. celý článok »


ALISON Slovakia začal spoluprácu so spoločnosťou Sectra

ALISON Slovakia sa stal partnerom spoločnosti Sectra, ktorá sa zaoberá vývojom a dodávkou bezpečnostných systémov pre hlasovú a dátovú komunikáciu. Produkty Tiger zabezpečujú ochranu telefonickej komunikácie riadiacich pracovníkov, vládnych činiteľov, štátnych úradníkov a vojenských predstaviteľov vo vyše polovici štátov Európskej únie. celý článok »

Odborné články

Nová verzia Solidus eCare rozširuje možnosti kontaktných centier

Spoločnosť Aastra uvoľnila šiestu verziu virtuálneho kontaktného centra Solidus eCare, ktoré funguje na báze IP a mobility. Organizáciám umožňuje zriaďovať viacero kontaktných centier na rôznych miestach, voči zákazníkovi však vystupujú ako jedna organizačná zložka. celý článok »


Teleopti CCC pre riadenie pracovníkov kontaktných centier

Švédska spoločnosť Teleopti uviedla na trh novú verziu riešenia pre riadenie pracovných síl v kontaktných centrách Teleopti CCC 6.5. Táto vyspelá technológia umožňuje efektívnejšie organizovať smeny operátorov, optimalizovať prevádzkové zaťaženie, plánovať dovolenky a školenia jednotlivcov i celých tímov. celý článok »


Spoločnosť SAP sprístupnila novú verziu svojho CRM riešenia

Firma SAP sprístupnila pre slovenský trh novú verziu produktu SAP CRM, ktorého súčasťou je aj modul Business Communications Management pre riadenie viacerých komunikačných kanálov. Tento nástroj predstavuje platformu pre využitie IP telefónie v kontaktných centrách. celý článok »

© 2008 Alison All rights reserved.   www.alison-group.sk